۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه



۸ نظر:

  1. با سلام دوست عزيز لطفا يك ايميل از خود بگذاريد تا بتوانيم با شما در ارتباط باشيم.

    پاسخحذف
  2. 22 خرداد سبز
    22 خرداد 1390 دوباره سبز وسبزترواز همیشه می اییم ومی مانیم ودوبارهودوباره می گوییم رای سبز من نام سیاه تو نبود
    یا حسین میرحسین


    ملت هنوز فراموش نکرده است ....!!!


    سید ما نه مانند نظام حاکم نمی کوشد که نفت را بر سر سفره های مردم بیاورد.....!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟


    بلکه میکوشد تا نانی را که نظام حاکم از سفره های مردم برده است را به سفره انان باز گرداند.


    نه ملت یادش نرفته....!!!


    اما سوالی انجا نمایان است و ان این است ؟؟؟


    ایا همین ملت نمی گفت : موسوی ...موسوی..سکوت کونی خائنی


    و میر ما هم تا اخرش دوش تا دوش ما ایستاد و مانند همیشه جبهه سید ما اشکار تر و میر ما روسفید تر از همیشه می شود.

    اما ای ملت موسوی بر عهد خود که بسته بود استوار ایستاده است


    و ایا شما بر عهد خود با جانان خود سید میر حسین موسوی و شیخ مهدی کروبی بسته اید استادهاید؟؟؟!!!!!!!!!


    بیایید با شروع در 4 خرداد و خداحافظی با اسطوره ایران




    22 خرداد 1390 را سبز تر از همیشه کنیم تا شاید ما هم در پیشگاه وجدان خود روسفید باشیم.


    هر شهروند یک رسانه هر ایرانی یک ستاد

    ما بیشماریم بیایید روسفید باشیم


    گروه خبری: جرس نیوز

    پاسخحذف
  3. همسر ناصر حجازی پس از ورود تابوت ناصر خان به استادیوم آزادی برای دقایقی كوتاه به سمت یكی از دروازه ها رفت و برای لحظات كوتاهی به یاد همسرش درون دروازه ایستاد.

    پاسخحذف
  4. سلام.
    با توجه به اینکه در ماه خرداد قرار داریم ، و این ماه ، خصوصا 22 خرداد زمان یاد آوری حماسه خرداد های پیشین است ، بر آن شدیم تا برای تاکید هرچه بیشتر این حماسه ، فضای رسانه ای را به رنگ این روز در آوریم لذا تصمیم بر طراحی" لوگوی 22 خرداد" مخصوص قرار دادن در گوشه وبلاگ ها گرفتیم.
    از شما دوستان خواهشمندیم که در صورت تمایل کد این لوگو را در وبلاگ خود قرار دهید.
    http://22khordad90.blogspot.com

    پاسخحذف
  5. گزارش تصویری/نسرین ستوده در حاشیه نخستین دادگاه رسیدگی به ابطال پروانه وکالت اش
    درود بر شیر زنی از دیار ایران نسرین ستوده.............جرس نیوز
    چکیده :او در این دادگاه با چهره ای خندان و با اعتماد به نفس بالا حضور یافت که قوت قلب حاضران و فعالان حقوق زنانی شد که برای دیدن نسرین ستوده به کانون وکلای دادگستری آمده بودند....

    اولین دادگاه رسیدگی به پرونده ابطال پروانه ی وکالت نسرین ستوده صبح امروز با حضور نسرین ستوده در کانون وکلای دادگستری برگزار شد. نتیجه نهایی به دادگاه تجدید نظر و زمان دیگری موکول شد.

    پاسخحذف
  6. هاله سحابی به پدر پیوست+ خبر تکمیلی ۳
    اشتراک

    * Donbaleh
    * بالاترین
    * Facebook
    * Twitter
    * Delicious

    25
    چهارشنبه, ۱۱ خرداد, ۱۳۹۰
    چکیده : یکی از ماموران به شدت عکسی از مهندس سحابی را که هاله سحابی به سینه خود می فشرد، کشید و بر اثر مقاومت هاله بر زمین افتاد و دیگر بلند نشد....

    هاله سحابی فرزند عزت الله سحابی تنها یک روز بعد از درگذشت پدرش در مراسم تشییع جنازه پدر پس از برخورد ماموران امنیتی و انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی شده و از دنیا رفت.
    بنا به اخبار رسیده به کلمه صبح امروز در مراسم تشییع جنازه عزت‌الله سحابی وقتی ماموران امنیتی برای بردن جنازه دخالت می‌کنند هاله سحابی، دختر مرحوم سحابی، به آنها اعتراض می‌کند و نیروهای امنیتی با او و جمع حاضر برخورد میکنند.
    هاله سحابی به بیمارستان منتقل و در آنجا از دنیا می رود. هم اکنون جو امنیتی ویژه ای در مراسم و محدوده لواسان حاکم است.
    هاله سحابی ۵۴ ساله، قرآن پژوه و از فعالان سیاسی و اجتماعی و حوزه زنان بود که به در حوادث بعد از انتخابات شعبهٔ ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی او را به دو سال حبس تعزیری و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد .
    وی در حال گذراندن دوران محکومیتش در زندان بود که به دلیل وخیم بودن حال پدرش از زندان مرخصی گرفت.
    خبر تکمیلی:
    سایت میزان نیوز وابسته به ملی – مذهبی ها نیز به نقل از یک شاهد حاضر در مراسم این واقعه را اینگونه روایت کرد:
    یکی از ماموران به شدت عکسی از مهندس سحابی را که هاله سحابی به سینه خود می فشرد، کشید و بر اثر مقاومت هاله بر زمین افتاد .
    یحیی شامخی، فرزند هاله سحابی در مصاحبه با میزان خبر گفت: موقعی که پیکر مهندس را برای تشییع بیرون آوردیم ماموران جلوگیری کردند و اجازه تشییع ندادند، جر و بحث شدید شد و فضا متشنج بود. خیلی اذیت کردند و بالاخره جنازه را به زور کشیدند و بردند.
    نوه مهندس سحابی افزود: جنازه را که به زور کشیدند مادرم افتاد. بی هوش بود، تا دکتر به ما گفت ایست قلبی کرده است.
    روایت یک شاهد حاضر در مراسم
    یک شاهد حاضر در مراسم هم مشاهدات خود را اینگونه روایت می کند:

    هاله سحابی جلوی جمعیت بود. قرار بود – یعنی قول داده بودند – که پیکر تا سر کوچه تشییع شود. اما وسط کوچه گفتند ادامه ندید. هاله اعتراض کرد. درگیری لفظی شد و چندبار هاله سحابی را هُل دادند. همون موقع پیکر مرحوم سحابی رسید. مامورا با کسانی که زیر پیکر رو گرفته بودند درگیر شدند. تو این کشمکش هاله سحابی که از این صحنه به شدت متاثر شده بود روی زمین افتاد.در این موقع بود که گفتند پیکر مهندس را نگه دارید یک نفر زمین افتاده است. رفتم بالای سر هاله سحابی. چشمانش باز بود.. به هوای اینکه ضعف کرده همه می‌گفتند آب قندی چیزی بیارید. گفتیم پیکر رو نگه دارید اما گوش نکردند همینطور که هاله زمین افتاده بود اون طرف داشتن تلاش می‌کردند پیکر رو از دست مردم دربیارند.. هاله سحابی را به کناری کشیدند و سوار ماشینی کردند و بردند. پیکر هم بعد از ۳-۴ دقیقه کشمکش و فریادهای لااله الالله مردم بردند…
    فریدون سحابی: هاله بر اثر ضربه به شکم و ریه به شهادت رسید
    عموی هاله سحابی علت درگذشت هاله را ضربه به شکم و ریه و نهایتا ایست قلبی عنوان کرد.
    فریدون سحابی برادر مرحوم سحابی در گفتگوی کوتاهی با جرس خبر شهادت هاله سحابی را تایید کرد.
    یحیی پسر هاله سحابی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که درگذشت مادرش بر اثر ضرب و شتم نبوده و علت فوت ایست قلبی هاله خانم بوده است. فریدون سحابی عموی هاله تاکید کرد که اینطور نیست و ضرب و شتم در منتهی درجه بوده است و نیروهای امنیتی در منتهی درجه سختی و بیرحمی و نامردی نسبت به هاله کردند.
    فریدون سحابی در حال رانندگی به سمت منزل مرحوم هاله سحابی بود او گفت هم اینک پیکر هاله را به منزل بردند و الان بچه هایش بر سر و صورت خودشان می زنند.
    این خبر به روز می شود

    پاسخحذف
  7. سه شنبه؛ ساعت پنج مقابل دفتر سازمان ملل؛ مراسم هفتم هاله سحابی
    سحام نیوز: در بیانیه شماره ٢«ستاد برگزاری بزرگداشت هفتمین روز شهادت هاله سحابی» که توسط گروهی از فعالان دانشجویی تهران تشکیل شده مجددا از حامیان جنبش و شهروندان خواسته شده است تا بعد از ظهر روز سه شنبه هفدهم خرداد ماه، روبروی دفتر سازمان ملل حضور به هم رسانده و با برافراختن نمادی سیاه و تجمع “سکوت”، آئین تعزیت ایرانی را گرامی بدارند.
    گفتنی است در واکنش به ممانعت ماموران حکومتی با برگزاری مراسم بزرگداشت مهندس عزت الله سحابی و مرحوم دختر وی (هاله)، گروهی از فعالان دانشجویی تهران، با تشکیل ستادی تحت عنوان «ستاد برگزاری بزرگداشت هفتمین روز شهادت هاله سحابی»، از شهروندان خواسته بودند که سه شنبه هفدهم خرداد ماه، روبروی دفتر سازمان ملل دست به تجمع بزنند.
    به گزارش جرس، در بیانیه شماره دوم این ستاد آمده است :
    ملت بزرگوار ایران
    چنان که در اطلاعیه شماره ١ به اطلاع رسید، این مراسم عصر روز سه شنبه ١٧ خرداد، در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار می شود تا اگر مسجدها و خیابان ها را بر عزای عزیزانمان حرام کرده اند انسانهای آزاده جهان را صدای استغاثه مظلوم اما قدرتمند ما بیدار کند.
    از شرکت کنندگان درخواست می شود رأس ساعت پنج بعد از ظهر، نمادی سیاه برافرازند و در “سکوتی لبریز از ناگفته ها” با آوردن حلوا و خرما آیین تعزیت ایرانی را گرامی بدارند.
    همزمان با این برنامه، نامه اى نیز به نمایندگی از جمع، به آقای “بان کى مون” دبیر کل محترم سازمان ملل تقدیم خواهد شد.
    قرار ما: خیابان پاسداران ، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، بلوار شهرزاد، مقابل ساختمان سازمان ملل، ساعت ۵ تا ۷ عصر
    لازه به ذکر است در بیانیه شماره یک این ستاد مردمی- دانشجویی آمده بود “با توجه به جلوگیری حکومت از برگزاری آیین بزرگداشت پدر میرحسین موسوی در مساجد و رفتارهای مشابهی چون تهاجم به تشییع زنده یاد سحابی، این تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل متحد برگزار می شود تا شاید صدای استغاثه ما به گوش جهان برسد.”
    همچنین طبق گزارش ها و نقل شاهدان عینی، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی، روز پنجشنبه گذشته از برگزاری بزرگداشت مرحوم مهندس سحابی و همچنین هاله دختر وی جلوگیری کردند و جمعیت سوگواری را که قصد شرکت در مراسم داشتند، با باطوم و تیراندازی هوایی و ضرب و شتم و ارعاب، پراکنده ساختند.

    پاسخحذف
  8. تهران / ساعت 16:45: (گزارش مردمی) ‌میدان ونک بالاخره سر و کله‌ی نیروهای انتظامی کاملن پیدا شد و میدان محاصره است‌. نیروهای لباس شخصی محدودی در خیابان‌های فرعی اطراف مشاهده شده‌. پارک ساعی و ملت بیش‌تر از معمول شلوعن و خیلی‌ها به درستی از اون‌جا شروع می‌کنن‌‌. راه‌کار خوبیه، اینترنت محدوده‌هایی از عباس آباد و تخت طاووس اختلال شدید داره‌.

    نیروهای انتظامی در مقابل جام‌جم مستقر می‌شن، بلوار کشاورز و پارک لاله‌، سعادت آباد‌، شهرک غرب‌، عباس آباد‌، تخت طاووس‌، سید خندان‌، هنوز خبری از نیروهای امنیتی نیست. ‌خیابان ولیعصر کم‌کم داره شلوغ می‌شه و رفت‌و‌آمد‌ها به‌طرز غیر‌معمول زیادتر شده.

    «‌حرکت نیروی گارد ویژه در ارومیه‌»

    ارومیه / ساعت 16:15: (گزارش مردمی) حرکت نیروی گارد ویژه در ارومیه به طرف خیابان خیام به منظور سرکوب راه‌پمایی سکوت در ارومیه از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی واقع در خیابان امینی ارومیه شروع شد.

    «عکس‌های خامنه‌ای از ترس آتش‌گرفتن جمع شده است»

    رشت / ساعت 16: (گزارش مردمی) میدان شهید قلی‌پور میدان شهرداری و فلکه سیقلان توسط یگان ویژه و پلیس ضدشورش اشغال شده است. پوسترهای علی خامنه‌ای هم که تا دیروز توسط شهرداری بر درختان نخل زیبای خیابان مطهری تحمیل شده بود الان برچیده شده که مبادا آتش بگیرد. اگر راست می‌گویند لشکرکشی نکنند تا معلوم شود شهرستان‌های بزرگ 10برابر تهرانی‌ها از این نظام ضدایرانی بیزارند. اگر یگان ویژه و پلیس ضدشورش وحشی بازی درنیاورند و زمینه را برای حضور زنان و خانواده‌ها فراهم کنند خواهند دید از جمعیت یک میلیونی رشت نه‌صدهزار مخالف به خیابان‌ها خواهد آمد

    «محاصره میدان ونک توسط نیروهای امنیتی»

    تهران / ساعت 16: (گزارش مردمی) میدان ونک توسط نیروی انتظامی تقریبن به حالت محاصره درآمده است. ترس نیروهای امنیتی بیش از اندازه است ظاهرن. فعلن از لباس شخصی‌ها خبری نیست. نیاز به حضور همه داریم.

    «شهر تهران امنیتی شد»

    تهران / ساعت 15:45: (گزارش مردمی) الان از یکی از بچه‌ها که داره از میدون ولیعصر میاد شنیدم که نیروی انتظامی آرایش گرفته. باور نکردم و زنگ زدم به یکی از دوستانم که اونورا کار می‌کنه، می‌گفت کلی موتور اون‌جاست و همه توی پارک مخفی شدن دوستان گویا واقعا شروع شد، شهر چهره‌ی امنیتی گرفت.

    «حضور نیروهای سرکوب‌گر در خیابان دمشق نرسیده به میدان ولیعصر»

    تهران / ساعت 15:15: (گزارش مردمی) حضور نیروهای سرکوب‌گر در خیابان دمشق نرسیده به میدان ولیعصر

    «بی‌تفاوتی نیروهای امنیتی و انتظامی به مکان‌های اعلام شده جهت راه‌پیمایی در تهران»

    تهران / ساعت 14: (گزارش مردمی) مناطق شمالی تهران، سعادت آباد، چمران شمال، ولنجک، پارک وی، نیایش-اسفندیاری، ونک، بر خلاف همیشه هیچ‌گونه نیروی انتظامی، لباس شخصی، سپاهی و ضد شورش چیده نشده است.

    «وضعیت متشنج در دانش‌گاه صنعتی شریف»

    تهران / ساعت 13: (گزارش مردمی) وضعیت در دانش‌گاه صنعتی شریف متشنج و امنیتی شده است.

    پاسخحذف