۱۳۹۲ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

ادامه اعتصاب غذای ابوالفضل عابدینی و بی توجهی مسئولین به وضعیت بد وی


اوضاع جسمی ابوالفضل عابدینی در یازدهمین روز اعتصاب غذای وی به دلیل مشکلات قلبی و جسمی نامساعد گزارش شده است.

اعتصاب غذای این زندانی سیاسی که در اعتراض به تبعید غیر قانونی وی صورت گرفته است در حالی ادامه دارد که تاکنون هیچ یک از مسئولان قضایی به وضعیت وی رسیدگی نکرده اند.

در همین حال خانواده این زندانی سیاسی می گویند وی حاضر به شکستن اعتصاب غذا نیست و در وضعیت بدی قرار دارد. از آن جا که ابوالفضل عابدینی از مشکل قلبی رنج می برد، این موضوع شرایط وی را خطرناک کرده است.

ابوالفضل عابدینی زندانی سیاسی سبز و شاهد شکنجه های ستار بهشتی اوایل مرداد ماه به زندان اهواز تبعید شد. وی در اعتراض به تبعید غیر قانونی خود دست به اعتصاب غذای نامحدود زد.

ابوالفضل عابدینی در مدت حضور ستار بهشتی در بند ۳۵۰ زندان اوین شاهد علائم شکنجه های روی بدن وی بود و نزد شهریاری بازپرس تحقیق علت مرگ ستار بهشتی شهادت داده بود.

به گزارش کلمه، ابوالفضل عابدینی فعال حقوق بشری و کارگری فروردین ماه ۱۳۸۹ توسط دادگاه انقلاب اهواز به اتهامات ارتباط با دول متخاصم، فعالیت‌های حقوق بشری و تبلیغ علیه نظام از طریق مصاحبه با رسانه های بیگانه به ۱۱ سال حبس تعزیری محکوم و یک سال بعد از صدور حکم اول، بار دیگر از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی مقیسه ای به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس تعزیری دیگر محکوم شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر